3CX je IP komunikacijski sistem nove generacije, ki deluje kot aplikacija na operacijskem sistemu Windows. Sisteme 3CX odlikuje odlično razmerje med ceno in kvaliteto ter atraktiven licenčni model, kjer se določi le potrebno max. število govornih kanalov, število samih uporabnikov pa ni omejeno.
POKLIČITE NAS
POKLIČITE NAS II
Osnovne prednosti komunikacijskega sistema 3CX
- Atraktivne cene
- Podpora za vse standardne poslovne telefonske funkcije
- Podpora UM (presence, chat)
- Možnost namestitve na fizični in/ali virtualni strežnik, namestitev v podjetju ali v oblaku
- Podpora mobilnosti (Android, IOS klienti)
- Podpora širokemu spektru IP telefonskih aparatov (Fanvil, Yealink, …)
- Bogata uporabniška izkušnja (click-to-call, …)
- Integrirana video komunikacija na osnovi WebRTC
Sistem 3CX je dobavljiv v 2 programskih različicah:
- Standard edition.
- Professional edition.
3CX Standard Edition:
- Namestitev na samostojni Windows operacijski sistem ali uporabo virtualizacijskega okolja kot sta VMware in Hyper-V.
- Neomejeno število internih in zunanjih uporabnikov komunikacijskega sistema.
- 3CX programska aplikacija na osebnih računalnikih (Windows in iOS)
- 3CX programska aplikacija na pametnih mobilnih telefonih (Android in iPhone).
- Standardne telefonske storitve kot npr.: prezentacija klicočega, preusmeritev klica, prevezovanje klica, osebni in centralni imenik, uporaba nadzornih tipk, konferenčni in poizvedovalni klici,…
- Interaktivni govorni odzivnik (IVR – Interactive Voice Response)
- Avtomatski posredovalec klicev (Automatic Attendant)
- CTI funkcije (3CXPhone CTI & Presence)
- Programska IP aplikacija (3CXPhone & Presence)
- Govorna sporočila (Voice Mail)
- Snemanje pogovorov (Voice Recording)
- Dohodni Fax strežnik (Fax-to-pdf Server)
- Sistem čakalnih vrst (Call Queues)
- Elektronsko posredovanje govornih, faks sporočil in neodgovorjenih klicev
- Tekstovno sporočanje (Instant Messaging)
- Skype prehod (Skype Connect),…
3CX Professional Edition poleg naštetega omogoča še:
- Storitve klicnega centra:
- aktivna podpora in nadzor agentov klicnega centra:
- prikaz statistike agentov v realnem času
- prikaz statistike čakalnih vrst v realnem času:
- napredne nastavitve za čakalne vrste
- Funkcije za nadzornike
- Prikazovalnik (Wall Board Display) zasedenosti klicnega centra, ki je kot pomoč namenjen večji skupini agentov in nadzornikom klicnega centra.
- In in še …………
- Integracijo s CRM & ERP aplikacijami (Microsoft Dynamics CRM, Microsoft 365, Google for Business, Salesforce, SugarCRM, Sage Act!, Exact Online, DATEV,… )
Sistem 3CX dodatno omogoča tudi modul za hotelske storitve s samostojnim spletnim vmesnikom ali z možnostjo dodatnega povezovanja sistema z zunanjimi hotelskimi HIS/PMS sistemi.
Nekaj podprtih hotelskih storitev:
- Prijava in odjava gostov (Check in/Check out)
- Urnik bujenj (Wake up Calls)
- Blokiranje odhodnih zunanjih klicev v primeru nezasedene sobe
- Pregled statusa sob in minibara (Room & Minibar Status)
- Tarifiranje klicev gostov (Billing),…
Nekaj podprtih HIS sistemov:
- MICROS-Fidelio
- Fidelio-Opera
- Fidelio
- Protel
- Brilliant Hotelsoftware,…
Spletna stran proizvajalca