Mitel je edino podjetje, ki se je uvrstilo v Gartnerjev magični kvadrant kar na 5 različnih področjih.
Rešitve Mitel so preproste za uporabo in vključujejo širok portfelj rešitev:
Uporabniška izkušnja še nikoli ni bila tako pomembna.
MiContact Center Enterprise
MiContact Center Business
Ko posamezne rešitve združimo v en skupen sistem, ki omogoča enostaven pretok komunikacij med posameznimi napravami, dobimo Poenotene komunikacije oz. UCC (unified communications).
Mitel sistemi za IP telefonijo postavljajo nove standarde v svetu poslovne komunikacije v podjetjih.
Med drugim jih odlikujejo:
MiVoice Office 400
MiVoice Office 400 je družina naprednih IP komunikacijskih sistemov za multimedijske komunikacije (govor, e-mail, video, chat itd.) za manjša in srednje velika podjetja (4 do 600+ uporabnikov). Sistem omogoča širok nabor aplikacij in rešitev za hotele, zdravstvene ustanove, klicne centre, proizvodna podjetja, pisarne in druge panoge, kjer se način komunikacije med zaposlenimi in strankami prilagodi delovnemu procesu, pa naj bo to preko telefona, računalnika, brezžičnega aparata ali pametnega mobilnika.
Distribuirana arhitektura sistema Mitel MiVoice Office 400 zagotavlja celovito omrežje za IP telefonijo ter druge komunikacije, s tem pa tudi optimizacijo stroškov – komuniciranje preko lastnega omrežja je brezplačno.
MiVoice Office 400 je torej robusten in zanesljiv sistem za IP telefonijo, ki ga odlikuje naslednje
MiVoice MX-ONE
MiVoice MX-ONE je zmogljiv strežnik za multimedijske (govor, video, IM) in mobilne komunikacije.
Zasnovan je z distibuirano in robustno arhitekturo kot sistem IP telefonije za večja podjetja: 100 – 500.000 uporabnikov
Uporablja ga več kot 60.000 uporabnikov (podjetij) v več kot 120 državah.
V osnovi ga sestavlja:
a) Call manager (on-premise ali virtualiziran/v oblaku), Vmware podpora
b) media GW
Vsebuje funkcionalno podporo za različne profile uporabnikov: administratorji sistema (IT), poslovni uporabniki, agenti klicnega oz. kontaktnega centra, recepcija, …
Sistemi MiVoice MX-ONE so med drugim nameščeni tudi v vseh regijskih centrih za obveščanje – klic v sili 112.
Mitel nudi širok nabor certificiranih komplementarnih rešitev za Microsoft Skype for Business
Vse rešitve Mitel (IP telefonija, kontaktni centri, kolaboracijska orodja, …) so lahko nameščena bodisi v prostorih naročnika ali v oblaku.